مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 10:102021-12-28اقتصادي

اعزام هیات تجاری به اکسپو/ فروش دویدوخ ثبت جهانی می شود


رییس مرکز ملی فرش ایران از اعزام هیات تجاری مرتبط با فرش دستبافت به اکسپو خبر داد.

- فرحناز رافع در جمع تولیدکنندگان فرش که هفتم دی ماه در محل اتاق بازرگانی بجنورد برگزار شد، با اشاره به برگزاری رویداد بزرگی(اکسپو) که قرار بر این است تا در خاورمیانه برگزار شود،اظهار کرد: این نمایشگاه جهانی که به میزبانی دبی برگزار خواهد شد و هیات تجاری در حوزه فرش به این نمایشگاه اعزام می شود و از سوی دیگر مرکز ملی فرش ایران برای نخستین بار توانسته محلی را برای خود در آنجا ایجاد کند.

وی در ادامه به طراحی هفته فرش نیز اشاره و اظهارکرد: این هفته در تاریخ 18 تا 24 بهمن ماه است که طی این هفته برگزاری رویدادهای مختلفی از جمله هنر و اندیشه، هنر و تاریخ و هنر فرش دستبافت به عنوان حافظ محیط زیست و سلامت جان انسان برگزار می شود.

رافع به برگزاری رویداد گره همدلی برای صلح جهانی نیز طی این هفته اشاره کرد و افزود: فرش دستبافت سفیر محبت و هم دلی جهانی برای جهانی که در بی قرار و ناامنی قرار دارد، خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه قرار بر این است تا جشنواره کارآفرینان برتر در حوزه فرش در سطح ملی برگزار شود، ادامه داد: این رویداد برای اولین بار در کشور برگزار خواهد شد و بعد از آن برای اولین بار در سطح استان ها در خراسان شمالی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هیات تجاری به اکسپو/ فروش دویدوخ ثبت جهانی می شود

اعزام هیات تجاری به اکسپو/ فروش دویدوخ ثبت جهانی می شود