مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:152021-12-28اقتصادي

کمبود پزشک در خراسان شمالی؛ از توزیع ناعادلانه تا شهرستان های بدون بیمارستان


کمبود پزشک در استان و نبود بیمارستان در 2 شهرستان، استان یک میلیون نفری خراسان شمالی، از مشکلاتی است که سالهاست گریبان این استان جوان را گرفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، اگر نگاهی به شاخصه های مختلف اعلام شده از سوی سازمان ها بی اندازیم، خراسان شمالی یکی از استان های محروم در اغلب این شاخصه ها است، حوزه کسب وکار، گردشگری، سرانه تولید ناخالص داخلی، بودجه، برخورداری از سیستم حمل ونقل اعم از ریلی، جاده ای و هوایی، سرمایه گزاری و .

شاهد این گواه هستند.

این استان پر از ظرفیت که شاید کم بودن سن تأسیس و یا به زعم برخی صاحب نظران، بدسلیقگی در میزان تعیین درصد اعتبار اولیه در اوایل تأسیسش و حضور نداشتن مسئولین دلسوز و توانمند از دلایل این عقب افتادگی بوده است.

در 2 سال گذشته که مردم کادر درمان در سایر شهرستان ها مهر تأییدی بر این موضوع باشد.

مردم شهرستان های گرمه و رازوجرگلان که تاکنون تجربه داشتن بیمارستان را نداشته اند، اما سال هاست وعده ایجادش را با گوشت و پوست و خود لمس کرده اند.

شهرستان گرمه که به دلیل نزدیکی به شهرستان جاجرم در اولویت اول مسئولین برای ساخت بیمارستان نبوده است، این شهرستان علاوه بر نبود بیمارستان از نبود مرکز درمانی شبانه روزی و حتی نبود داروخانه شبانه روزی نیز رنج می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود پزشک در خراسان شمالی؛ از توزیع ناعادلانه تا شهرستان های بدون بیمارستان

کمبود پزشک در خراسان شمالی؛ از توزیع ناعادلانه تا شهرستان های بدون بیمارستان