مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 13:052021-12-28سياسي

کنگره بین المللی «به وقت حاج قاسم» در کاشان برگزار می شود


کنگره بین المللی «به وقت حاج قاسم» در مجموعه بزرگ فرهنگی تالار شهر کاشان برگزار می شود.

- اصغر رجایی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی با همه مردم و خانواده ها و حتی کودکان بسیار مهربان بود.

وی با بیان اینکه این خصوصیات اخلاقی شهید سلیمانی باعث شد که محبت او بعد از شهادتش در دل مسلمانان و همه مردم شعله ور شود، ابراز داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل اخلاصی که داشت خداوند هم به او نظر داشت.

همرزم شهید سلیمانی با اشاره به اینکه سید شهیدان مقاومت بیش از 40 سال برای خدا گمنام کار و فعالیت کرد، تصریح کرد: قوت و اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی به واسطه تلاش و مجاهدت های شهدای گلگون کفن نظام به خصوص شهید سلیمانی است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه شهادت این یار رهبر قرار است کنگره بین المللی به وقت حاج قاسم در کاشان برگزار شود، گفت: سخنران ویژه این برنامه که در مجموعه بزرگ فرهنگی تالار شهر کاشان برگزار می شود، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور است.

رجایی با اشاره به اینکه این کنگره از ساعت 17 تا 19 پنجشنبه نهم دیماه برگزار می شود، افزود: نمایندگانی از کشورها و گروه های مرتبط با جبهه مقاومت نیز در این کنگره حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره بین المللی «به وقت حاج قاسم» در کاشان برگزار می شود

کنگره بین المللی «به وقت حاج قاسم» در کاشان برگزار می شود