مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 14:502021-12-28سياسي

شعار «تبریز برای همه» را در سال آینده فراگیر خواهیم کرد


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر گفت: «تبریز برای همه» شعاری است که می خواهیم برای سال آینده در نظر بگیریم تا فراگیر شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر گفت: تبریز برای همه شعاری است که می خواهیم برای سال آینده در نظر بگیریم تا فراگیر شود.

فریدون بابایی اقدم روز سه شنبه، 7 دی ماه، در جلسه ی کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز اظهار کرد: طرح پیشنهادی سخنگوی شورای شهر در خصوص تسـهیل در دسترسـی جانبازان، افـراد دارای معلولیـت وکم توان بـه خدمـات و امکانات اجتماعـی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگـی و رفاهی در شهر و مناسب سـازی محیط شهری برای جانبازان و شهروندان دارای معلولیت که اخیرا در صحن مطرح شد، طرحی جامع و کامل بود که باید در این راستا پیش از این اقداماتی انجام می شد.

وی ادامه داد: امید است در سال آینده در راستای مناسب سازی فضای شهری برای افراد کم توان جسمی اقدامات موثری انجام داده شود.

بابایی اقدم گفت: سعی می کنیم شیوه نامه ای را در راستای حمایت از معلولین نهایی و از برخوردهای جزیره ای جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد: دستگاه ها و نهادهای ذی ربط به ویژه شهرداری باید برای رفع نقاط حادثه خیر اقداماتی را عملیاتی کنند تا موانع موجود در سطح شهر برای افراد کم توان جسمی و معولین کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار «تبریز برای همه» را در سال آینده فراگیر خواهیم کرد

شعار «تبریز برای همه» را در سال آینده فراگیر خواهیم کرد