مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 16:152021-12-28اجتماعي

اهتمام ویژه شهرداری و دولت برای حل مشکل آلودگی هوا


در شهرداری تهران نقشه راه و اهتمام ویژه ای برای مقابله با آلودگی هوا وجود دارد.

- ، علیرضا زاکانی در جلسه هیأت اندیشه ورزی شناسایی عوامل و راهکارهای مقابله با چالش آلودگی هوای تهران که امروز سه شنبه 7 دی ماه 1400 در شهرداری تهران برگزار شد، با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی تهران و قرارگیری آن در موقعیت خوبی است، گفت: اگر ما به شهر تهران توجه کنیم به بهترین هوا و زیست پذیر ترین مکان ها خواهیم رسید و باید بیان کنم شرایط امروز، شرایطی خود ساخته است که باید تلاش کنیم وضعیت ایجاد شده امروز را در تهران جبران کنیم.

شهردار پایتخت افزود: در شهرداری تهران قرار شد کانون مسئولیت و پیگیری داشته باشیم که فراتر از معاونت عمل کند، زیرا در بحث آلودگی هوای تهران دستگاه های مختلفی دخیل هستند.

اساس حرکت ما در مدیریت شهری بر این بود تا کار خود را از جایی آغاز کنیم که بیشترین تأثیر را بر شرایط موجود داشته باشد؛ یکی از آنها اصلاح حمل و نقل عمومی است.

کاهش سهم مولدهای آلودگی با قاعده گذاری زاکانی با تاکید بر اینکه یکی دیگر از اقدام های در دستور کار مدیریت شهری توجه بر توسعه مترو است و این موضوع در دستور کار قرار دارد، افزود: اگر قرار است تا سال 1420 سهم مترو در حمل و نقل 33 درصد باشد باید در بخش کاهش زمان تعیین شده در این بخش تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه شهرداری و دولت برای حل مشکل آلودگی هوا

اهتمام ویژه شهرداری و دولت برای حل مشکل آلودگی هوا