مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 04:402021-12-29اجتماعي

واکسن کرونا در انتظار 1561 دانش آموز خراسان شمالی


معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از عدم تزریق واکسن کرونا به یک هزار و 561 دانش آموز واجد شرایط خراسان شمالی خبر داد.

- مهدی خطیب زاده، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه دو درصد از دانش آموزان خراسان شمالی و 9,4 از معلمان استان واکسن کرونا را تزریق نکرده اند، بیان کرد: از هفت هزار و 604 دانش آموز واجد شرایط واکسن کرونا، یک هزار و 561 نفر و از نوزده هزار و 716 معلم، 927 نفر واکسن کرونا را تزریق نکرده اند.

وی دلایل عدم تزریق واکسن کرونا برخی از دانش آموزان را مشکلات سلامت جسمانی و عدم رضایت والدین برای تزریق واکسن عنوان کرد.

معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در خصوص کمترین و بیشترین آمار مشارکت شهرستان های استان در تزریق واکسن کرونا، اظهار کرد: بیشترین آمار واکسیناسیون را راز و جرگلان و کمترین آمار را فاروج به خود اختصاص داده اند.

وی در پایان با اشاره به شروع فصل امتحانات نهایی و نوبت اول، بیان کرد: با توجه به اینکه وارد فصل امتحانات شده ایم و امتحانات به صورت حضوری برگزار می شود، خواستار آن هستیم که والدین و دانش آموزان تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا از خطر ابتلا به ویروس منحوس کرونا در امان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن کرونا در انتظار 1561 دانش آموز خراسان شمالی

واکسن کرونا در انتظار 1561 دانش آموز خراسان شمالی