مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 04:452021-12-29سياسي

شکست دشمن در گرو ادامه دادن راه شهدا است


شکست دشمن در گرو ادامه دادن راه شهدا است.

- حجت الاسلام مهدی طائب شامگاه سه شنبه در تجمع مردم کاشان برای بدرقه 25 تن از شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا و رزمندگان به دلیل اینکه نگران دین و مردم بودند عازم جبهه ها شدند، اظهار داشت: دفاع مقدس جلوه ای تمام عیار از مجاهدت های رزمندگان حق علیه باطل بود.

وی با بیان اینکه اخلاص رزمندگان و شهدا باعث عنایت ویژه خداوند به آنها شد، ابراز داشت: شهدا در راه خدا و برای یاری دین خدا مجاهدت کردند و از این رو خداوند هم به آنها توجه ویژه دارد.

رییس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده ایران اسلامی مرتب در حال توطئه چینی بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: تنها راه شکست این تلاش ها و توطئه ها ادامه دادن راه شهدا و پیروی از آرمانهای شهدا است.

وی با اشاره به اینکه رزمایش های برگزار شده توسط نظامیان و فرزندان ایران باعث شده است که صدای دشمن بیرون آید، گفت: دشمن در مقابله با ملت ایران در حال حاضر از هر زمان دیگر ضعیف تر و شکست پذیرتر شده است.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای پاسداری از عزت و غیرت ایران اسلامی مشکلات زیادی را متحمل شدند، گفت: سختی های آن زمان با حال اصلاً قابل مقایسه نیست ولی عشق درونی رزمندگان به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست دشمن در گرو ادامه دادن راه شهدا است

شکست دشمن در گرو ادامه دادن راه شهدا است