مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 06:002021-12-29سياسي

بصیرت و عمل هوشیارانه مردم در 9 دی 88 انقلاب و نظام را بیمه کرد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مردم با حضور آگاهانه در راهپیمایی 9 دی بساط فتنه را در هم پیچیده و با عمل هوشیارانه خویش یکبار دیگر انقلاب و نظام را بیمه کردند.

- حجت الاسلام غلامحسین شهسواری در گفت وگو با توطئه و فتنه دشمنان خنثی شد.

وی بیان کرد: ملت بصیر ایران اسلامی روز 9 دی سال 88 بار دیگر به میدان آمده و با حضور آگاهانه خود بساط فتنه را در هم پیچیدند و با این عمل هوشیارانه خویش یک بار دیگر انقلاب و نظام را بیمه کردند.

وی عنوان کرد: پیچیده ترین و گسترده ترین فتنه سال های اخیر که با طراحی و برنامه ریزی چندساله نظام استکبار و در رأس آنان آمریکای جنایتکار توسط عوامل خودباخته داخلی اجرا شده بود، پس از ماه ها خرابکاری، هنجارشکنی و توهین به ارزش ها و مقدسات، سرانجام در نهم دی ماه سال 1388 با حضور یکپارچه، منسجم و در عین حال عزادار مردمی بصیر و ولایتمدار، به یاری امدادهای غیبی الهی و عنایات خاص حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، با رهبری های داعیانه و حکیمانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای برچیده شد.

این مسئول افزود: ملت عزتمند ایران یک بار دیگر ثابت کردند که با هر نوع تفکر و سلیقه سیاسی، پشتیبان ولایت فقیه هستند و اجازه نمی دهند آسیبی به این مملکت برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت و عمل هوشیارانه مردم در 9 دی 88 انقلاب و نظام را بیمه کرد

بصیرت و عمل هوشیارانه مردم در 9 دی 88 انقلاب و نظام را بیمه کرد