مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:252021-12-29فرهنگي

نشست نقد و بررسی کتاب «خواب گردها» برگزار می شود


نشست نقد و بررسی کتاب «خواب گردها» نوشته هرمان بروخ با حضور مترجم اثر، علی اصغر حداد توسط مرکز فرهنگی شهرکتاب برگزار می شود.

- ، به تازگی کتاب خواب گردها نوشته ی هرمان بروخ با ترجمه ی علی اصغر حداد و به همت نشر لاهیتا منتشر شده است.

هرمان بروخ با این سه گانه ی حماسی، نام خود را به عنوان یکی از برجسته ترین مبتکرین در ادبیات مدرن مطرح کرد: نویسنده / فیلسوفی پیشگام و قابل مقایسه با بزرگانی همچون جیمز جویس ، توماس مان و روبرت موزیل .

بروخ با اینکه داستان خود را در دل اتفاقات روزمره ی زندگی در آلمان روایت می کند، اما به شکلی هوشمندانه به تغییرات وسیعی می پردازد که اندکی بعد، این زندگی روزمره را واژگون کرد.

بروخ چه در حال نوشتن درباره ی یک افسر ارتش تندخو باشد، چه یک کتابدار غمگین و ناراضی، یا مردی فرصت طلب که از جنگ گریخته، خود را به اعماق ذهن کاراکترهایش می برد و تصویری فراموش نشدنی از جهانی را خلق می کند که به خاطر از دست دادن ایمان، اخلاق و منطق خود، در رنجی ناتمام گرفتار شده است.

نشست نقد و بررسی کتاب خواب گردها در روز سه شنبه 14 دی ساعت 11 صبح با حضور منوچهر بدیعی، موسی اکرمی و علی اصغر حداد به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند این نشست را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نقد و بررسی کتاب «خواب گردها» برگزار می شود

نشست نقد و بررسی کتاب «خواب گردها» برگزار می شود