مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 07:302021-12-29حوادث

مرگ کودک 4.5 ساله جلوی چشمان مادر با حمله سگ های ولگرد


ظهر روز گذشته خبر مرگ دلخراش کودک 4.

5 ساله در روستای امیرآباد بیرجند بر اثر حمله سگ های ولگرد در مقابل چشمان مادرش در رسانه های خراسان جنوبی منتشر شد و قلب افرادی زیادی را جریحه دار کرد و از طرفی جولان این سگ ها وحشت حمله را به دل سایر شهروندان چنگ می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: ساعت 11 صبح است و یاسین بعد از صرف صبحانه طبق روال هر روز راهی کوچه می شود تا با دوستانش به بازی کودکانه بپردازند، صدای پارس سگ ها از فاصله دورتر به گوش می رسد اما از آنجایی که یاسین و هم بازی هایش با این صدا مانوس شده اند به بازی کودکانه ادامه می دهند.

همه چیز در یک لحظه اتفاق می افتد و چند سگ ولگرد به یاسین و دوستانش حمله می کنند، سایر دوستانش به دلیل بزرگتر بودن با تمام توان فرار و به خانه هایشان پناه می برند اما متاسفانه یکی از سگ های ولگرد دندان های تیزش را در گلوی کودک قصه ما فرو می برد و در چند ثانیه با تمام قدرت و سرعت کودک را چند متر بر روی زمین می کشاند.

این حادثه در حوالی پاسگاه روستای امیرآباد بیرجند رخ می دهد و یکی از ماموران پاسگاه به محض دیدن صحنه، با داد و فریاد کودک را از دهان سگ رها می کند، اما نفس های یاسین 4.

5 ساله در مقابل چشمان مادر دیگر نایی برای بالا آمدن ندارند و توسط ماموران پاسگاه، تحویل اورژانس و به بیمارستان امام رضا(ع) بیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ کودک 4.5 ساله جلوی چشمان مادر با حمله سگ های ولگرد

مرگ کودک 4.5 ساله جلوی چشمان مادر با حمله سگ های ولگرد