مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:052021-12-29سياسي

احداث 10 هزار واحد مسکن محرومان در 14 استان کشور


معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: 10 هزار و 603 واحد مسکن مددجویی در 14 استان کشور برای محرومان و نیازمندان احداث شده است.

- ، سردار سید ضیا الدین حزنی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از برترین های سازندگی در ساری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر با تقدیر از مردم مازندران در راستای کمک های مومنانه و مستضعفان اظهار داشت: از خیران و افرادی که در زمینه مسکن مددجویی تلاش کردند در 14 استان کشور از جمله مازندران تقدیر می شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه محرومیت زدایی، طرحی به نام شهید شوشتری در شش استان و طرح شهید کاظمی در 14 استان اجرا شده است، گفت: 10 هزار و 603 قرارداد ساخت مسکن با کمیته امداد منعقد شده است.

وی با بیان اینکه در مازندران 493 پروژه مسکن مددجویان اجرا شده است، گفت: این تعداد مسکن در 324 روستای استان مازندران احداث شده است.

سردار حزنی مبلغ قرارداد هر واحد مسکونی را 42 میلیون و 500 هزار تومان ذکر کرد و گفت: ساخت هر واحد مسکونی با 54 میلیون تومان به پایان رسیده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: در برخی از استان ها 13 کیلومتر جاده سازی کردیم تا دو واحد مسکن احداث کنیم، همچنین در برخی استان ها یک گردان مستقر شد تا گچ کار و بنا بتواند سه واحد مسکن احداث ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 10 هزار واحد مسکن محرومان در 14 استان کشور

احداث 10 هزار واحد مسکن محرومان در 14 استان کشور