مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:202021-12-29سياسي

از غدیر تا عاشورا با خیران همدل شیرازی


آثارنمایشگاه نقاشی «از غدیر تا عاشورا» هنرمندان حوزه هنری شیراز با هدف کمک به ایتام توسط خیرین خریداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ماجرای ظهر پنج شنبه عنوان کارگاه هنری بود که در ایام عید غدیر با موضوعات حول محور  غدیر و حضرت امیرالمومنین (ع) در به نمایشگاهی پر خیر و برکت به نام از غدیر تا عاشورا منتهی شد که عواید آن به ایتام رسید.

اتفاق مبارکی که نقش هنر و هنرمند را در ادای مسئولیت دینی و اجتماعی خود و رفع دغدغه های بر زمین مانده جامعه بیشتر نشان داد.

از غدیر تا فاطمیه چگونه شکل گرفت؟ عبدالله قیصری، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری فارس در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز، در خصوص ایده شکل گیری کارگاه هنری ظهر پنج شنبه و به بار نشستن آن گفت: هنگام عید غدیر، هنرمندان تجسمی حوزه هنری به ویژه هنرمندان حوزه نقاشی، پیشنهاد برگزاری یک کارگاه با موضوع غدیر و حضرت امیرالمومنین دادند.

وی افزود: در جلسه طراحی کارگاه، مسئول واحد بسیج هنرمندان، کارگاه برگزار و  به تولید 10 اثر نقاشی ارزشمند منتج شد و سپس آماده برگزاری نمایشگاه شد.

آشنایی با خیریه مهدی فاطمه معاون هنری حوزه هنری در خصوص شناسایی ایتام گفت: در فرآیند برگزاری کارگاه، با مجموعه خیریه مهدی فاطمه به مدیریت جواد ایمانیه آشنا شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از غدیر تا عاشورا با خیران همدل شیرازی

از غدیر تا عاشورا با خیران همدل شیرازی