مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:252021-12-29سياسي

فعالیت های فرهنگی سازمان حج و زیارت بررسی شد


برنامه ریزی ها و فعالیت های معاونت فرهنگی سازمان حج و زیارت در 6 ماهه نخست سال 1400 در نشست شورای مدیران بعثه رهبری، مطرح و بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا ارائه گزارشی از فعالیت های این معاونت تصریح کرد: مدیریت های معاونت فرهنگی تلاش کرده اند در حوزه های آموزش، جذب و سازماندهی روحانیون، اهل سنت و برنامه و محصولات فرهنگی به وظایف و مسئولیت های خود عمل کنند و به صورت ویژه رویکرد فعالیت های قرآنی در جمع کارکنان بعثه و سازمان حج و زیارت را پیگیری و اثرگذاری این رویکرد را در اولویت قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی افزود: با توجه به آغاز اعزام زائران به عتبات عالیات و در آینده نزدیک به سوریه و پیش بینی ها و سناریوهای احتمالی در حوزه های حج تمتع و عمره مفرده جذب و گزینش معینه ها و روحانیون برای استفاده در سفرهای زیارتی مورد توجه بوده و از راهکارهای مختلف برای تأمین نیازها، برنامه ریزی و اقدام شده است.

در ادامه این جلسه، سرپرست حجاج ایرانی بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر میان واحدهای مختلف معاونت فرهنگی برای تسهیل در پیشبرد طرح ها، به روز رسانی سریع تر برنامه ها و تأمین نیازمندی های سامانه های اطلاعاتی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب افزود: با توجه به اینکه در دو سال گذشته عملاً سفرهای زیارتی تحت نظارت سازمان حج و ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های فرهنگی سازمان حج و زیارت بررسی شد

فعالیت های فرهنگی سازمان حج و زیارت بررسی شد