مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 08:352021-12-29سياسي

پیش بینی انجام 5 میلیون ماموریت اورژانس تا پایان سال


پیش بینی می شود تعداد ماموریت های سالیانه اورژانس کشور تا پایان امسال به 5 میلیون ماموریت برسد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان اورژانس کشور گفت: پیش بینی می شود تعداد ماموریت های سالیانه اورژانس کشور تا پایان امسال به 5 میلیون ماموریت برسد.

دکتر جعفر میعادفر در سی و پنجمین همایش روسای مراکز اورژانس کشور که امروز (8 دی ماه) در آبادان آغاز شد، اظهار کرد: خدا را شاکریم که بعد از دو سال و تلاش و مبارزه با کرونا در سرزمینی که یاد و خاطره شهدا را به ذهن تداعی می کند، این همایش اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وبدا آبادان، وی اضافه کرد: این جلسه با هدف توجه به رویکرد راهیان نور شکل گرفته است و به همین خاطر نشست در سرزمین راهیان نور برگزار شد.

میعادفر خاطرنشان کرد: بعد از دو سال این شرایط فراهم شد تا در فضایی که شهدایی است و استشمام بوی شهدا در آن ملموس است، همایش برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم در سرزمین شهدا پاسدار خون ایشان باشیم، تصریح کرد: در ایام مواجهه با کرونا، 19 عزیز اورژانس حین ماموریت به این ویروس مبتلا شده و به شهادت رسیدند.

رییس سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: فعالان اورژانس پیش قراولان عرصه سلامت هستند و کار در این عرصه بسیار سخت و طاقت فرسا است و این افتخار را داریم که لباس فوریت ها را به تن داریم و در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی انجام 5 میلیون ماموریت اورژانس تا پایان سال

پیش بینی انجام 5 میلیون ماموریت اورژانس تا پایان سال