مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:002021-12-29سياسي

برنامه های ویژه دهه دوم فاطمیه در امامزادگان پنج تن لویزان


آستان مقدس امامزادگان پنج تن لویزان(ع) ویژه برنامه های عزاداری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و دهه دوم فاطمیه را اعلام کرد.

- ، محمد رضاییان معاون هماهنگی و اجرای آستان مقدس امامزادگان پنج تن لویزان علیهم السلام با تشریح اهمیت و ضرورت برگزاری مراسم عزاداری در دهه فاطمیه گفت: از آنجا که حضرت زهرا (س) ام الائمه (ع) هستند و ام نیز در لغت عرب به معنای اصل و ریشه است اهمیت عزاداری برای ایشان برابر با عزاداری برای همه ائمه اطهار (ع) است زیرا برای همه ائمه علیهم السلام حضرت زهرا (س) اصل و ریشه هستند.

محمد رضاییان با اشاره به لقب ام ابیهای حضرت زهرا (س) افزود: این لقب به معنی مادر پدر بودن است و در حقیقت رسول الله (ص) به واسطه حضرت زهرا (س) در این عالم رزق می گیرد البته به این معنا نیست که مقام ایشان از پیامبر (ص) بالاتر است بلکه حضرت زهرا (س) واسطه برخی فیوضات الهی برای ایشان است.

وی با تأکید بر ضروری شمردن اقامه عزا در دو دهه فاطمیه اظهار داشت: آستان مقدس امامزادگان پنج تن لویزان علیهم السلام در تلاش است برنامه های دهه دوم فاطمیه را که روز شهادت حضرت زهرا (س)، همزمانی با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و واقعه سرنوشت ساز 9 دی است را با اهمیت ویژه ای برگزار کند و در این میان از مردم برای حضور در این برنامه ها دعوت می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ویژه دهه دوم فاطمیه در امامزادگان پنج تن لویزان

برنامه های ویژه دهه دوم فاطمیه در امامزادگان پنج تن لویزان