مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:052021-12-29سياسي

نماینده مجلس: به جای ترمز پا را روی گاز قیمت ها گذاشته ایم


متاسفانه شاهد هستیم که حقوق های نجومی بازهم در رسانه ها مطرح است، آقای رییس جمهور شما بر حقوق های نجومی اشراف کامل دارید، با قدرت این روند متوقف را کنید.

- متاسفانه شاهد هستیم که حقوق های نجومی بازهم در رسانه ها مطرح است، آقای رییس جمهور شما بر حقوق های نجومی اشراف کامل دارید، با قدرت این روند متوقف را کنید.

نماینده سمیرم، گفت: متاسفانه شاهد ادامه افزایش قیمت ها هستیم که زندگی را برای مردم سخت و تامین حداقل های زندگی را با دشواری مواجه کرده است؛ شاید یادمان رفته که به جای ترمز پا را روی گاز قیمت ها گذاشته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایلنا، اصغر سلیمی نماینده سمیرم در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس طی سخنانی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و یاد و خاطره ایشان، گفت: در روزهای مذاکرات وین لازم است مذاکره کنندگان ما در عرصه دیپلماسی با دقت توطئه ها را رصد و خنثی کنند.

وی در ادامه به گرانی و تورم شدید اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه شاهد ادامه افزایش قیمت ها هستیم که زندگی را برای مردم سخت و تامین حداقل های زندگی را با دشواری مواجه کرده است؛ شاید یادمان رفته که به جای ترمز پا را روی گاز قیمت ها گذاشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: به جای ترمز پا را روی گاز قیمت ها گذاشته ایم

نماینده مجلس: به جای ترمز پا را روی گاز قیمت ها گذاشته ایم