مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:252021-12-29اجتماعي

147 هزار نفر ساعت در تربت حیدریه آموزش فنی و حرفه ای دیده اند


مدیر مرکز فنی و حرفه ای تربت حیدریه گفت: امسال هزار و 30 نفر در قالب 147 هزار و 169 نفر ساعت در دوره های آموزش فنی و حرفه ای شرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، مرضیه پروان مدیر مرکز فنی و حرفه ای تربت حیدریه خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال هزار و 30 نفر در قالب 147 هزار و 169 نفر ساعت در دوره های آموزش فنی و حرفه ای شرکت کرده اند که از این تعداد 625 نفر آنان با گذراندن آزمون پایانی، گواهینامه مهارت گرفتند.

وی افزود: همچنین در مدت یاد شده، برای هزار و 74 نفر از درخواست کنندگان گواهی تمدید مهارت صادر شده است.

پروان در ادامه گفت: تعداد کل کارآموزان آموزش دیده در 29 آموزشگاه آموزش فنی و حرفه ای آزاد نیز 921 نفر بود که این افراد نیز 206 هزار و 114 نفر ساعت آموزش دیدند.

وی مجموع رشته های ارائه شده در 2 بخش دولتی و آزاد را، بالغ بر 40 رشته اصلی و فرعی عنوان کرد و گفت: تعدادی از رشته های ارایه شده خاص این خطه است که شامل دوزندگی کیف چرمی، بافندگی پوشاک، پرورش گوسفند، صنایع پوشاک، پستایی دوزی (تولید رویه کفش)، رزین بافی، فرآوری خانگی زعفران و برقراری ارتباط با گردشگران به زبان انگلیسی است.

پروان از تعمیرکاری پکیج، برق کار، سرویس خودرو، برقکار ساختمان، تعمیرکاری لوازم خانگی، خیاطی، رایانه، آشنایی با خط گرم (شرکت برق)، ایمنی در شبکه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

147 هزار نفر ساعت در تربت حیدریه آموزش فنی و حرفه ای دیده اند

147 هزار نفر ساعت در تربت حیدریه آموزش فنی و حرفه ای دیده اند