مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 09:352021-12-29ورزشي

امکان اکسپو از دست رفت، جام جهانی قطر را به فرصت تبدیل کنیم


چهارمین رویداد پانزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس در قالب نشست تخصصی «نقش کنشگران اجتماعی در پاسداشت نام خلیج فارس»در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 برگزار و در آن آسیب ها و فرصت هایی که در میزبانی قطر از جام جهانی فوتبال در حاشیه خلیج .

- چهارمین رویداد پانزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس در قالب نشست تخصصی نقش کنشگران اجتماعی در پاسداشت نام خلیج فارس در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 برگزار و در آن آسیب ها و فرصت هایی که در میزبانی قطر از جام جهانی فوتبال در حاشیه خلیج فارس برای ایران خواهد داشت، بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سومین روز نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهاددانشگاهی چهارمین رویداد پانزدهمین جشنواره ملی خلیج فارس در قالب نشست تخصصی با موضوع نقش کنشگران اجتماعی در پاسداشت نام خلیج فارس توسط مرکز گردشگری علمی – فرهنگی دانشجویان ایران و با حضور روزبه پارساپور، مدیرعامل مرکز مطالعات خلیج فارس، برگزار شد.

پارساپور در این نشست با اشاره به برخی فعالیت های صورت گرفته از سوی مرکز مطالعات خلیج فارس، گفت: این مجموعه تا جایی که توانسته با نهادها و سازمان های ملی و بین المللی همکاری کرده تا شاید بتواند نام خلیج فارس را یادآوری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان اکسپو از دست رفت، جام جهانی قطر را به فرصت تبدیل کنیم

امکان اکسپو از دست رفت، جام جهانی قطر را به فرصت تبدیل کنیم