مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 11:152021-12-29سياسي

تغییرات مدیران مازندران به زودی آغاز می شود/به سمت مردم می آییم


استاندار مازندران با بیان اینکه تغییرات اساسی در مدیران خواهیم داشت، گفت: بیشتر مطالعات در این حوزه انجام شده و تغییرات شروع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، سیدمحمود حسینی ظهر صبح امروز در بدو ورود به شهرستان تنکابن بعد از تجدید میثاق با آرمان های شهدای والامقام استکبار جهانی در عرصه داخلی را به وجود آوردند را با بصیرت و محوریت مقام معظم رهبری به نفع انقلاب تغییر دادند.

وی با بیان اینکه بخشی از مراجعات و درخواست ها توسط مردم تا این ساعت مربوط به اشتغال بوده است، افزود: به دنبال وضعیت رشد اقتصادی وضعیت اشتغال را در سال 1401 دنبال خواهیم کرد.

این مسؤول با بیان اینکه برنامه های مختلفی را برای راه اندازی وضعیت اقتصاد در استان داریم، تصریح کرد: اولویت اول در زمینه کشاورزی است و در موضوعات گردشگری و صنعت بخش اعظمی از جوانان را در حوزه های مختلف مشغول به کار کنیم.

وی افزود: در برنامه های کوتاه مدت از مجموعه های در حوزه تولید و شرکت های دانش بنیان با مساعدت مدیران شغل هایی که جوانان نخبه بتوانند تولیداتی داشته باشند از جمله تولید نرم افزارهای روز، حوزه آی تی بتوانیم بخشی از جوانان را در این زمینه مشغول به کار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات مدیران مازندران به زودی آغاز می شود/به سمت مردم می آییم

تغییرات مدیران مازندران به زودی آغاز می شود/به سمت مردم می آییم