مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 12:352021-12-29سياسي

علی رهبری در ازمیر روی صحنه می رود


علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر ایرانی با یک نوازنده کلارینت از کشور آلمان و همراهی ارکستر سمفونیک دولتی ازمیر روی صحنه خواهد رفت.

- به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، بنا به دعوت یک مرکز فرهنگی و هنری در ازمیر، علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر بین المللی ایرانی برای دومین بار در دوران پاندمی در روز جمعه 17 دی با نوازنده کلارینت مشهور آلمانی داوید اورلوسکی و ارکستر سمفونیک دولتی ازمیر روی صحنه خواهد رفت.

داوید اورلوسکی نوازند و آهنگساز برجسته آلمانی که سه بار در سالهای 2008، 20011، 20015 با جایزه مخصوص Echo Klassik اکو کلاسیک آلمان مورد قدردانی قرار گرفته تحصیلات خود را در آلمان و آمریکا فرا گرفته و در سن 16 سالگی تریوی اورلوسگی را تشکیل داده که توسط شرکت انتشارات سونی در جهان شهرت خاصی پیدا کرده است.

علی رهبری رهبر و مدیر هنری سابق ارکسترهای سمفونیک شهرهای بروکسل، پراگ، مالاگا، زاگرب و تهران بعد از دریافت مدال طلای مسابقات جهانی رهبری ارکستر در فرانسه تا کنون به بیش از 120 ارکستر جهان دعوت شده و در ترکیه نیز بیش از 25 سال با ارکستر های سمفونیک دولتی استانبول، آنکارا، آنتالیا، و ازمیر همکاری داشته است.

در این کنسرت آثاری از موتسارت و کورساکوف اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی رهبری در ازمیر روی صحنه می رود

علی رهبری در ازمیر روی صحنه می رود