مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:002021-12-29اقتصادي

حذف معافیت مالیاتی قند و شکر/ قیمت بلیت هواپیما نباید زیاد شود


معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی ضمن اعلام اینکه قند و شکر در قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده مشمول این مالیات شده اند، گفت: با پرداخت 9 درصد مالیات برارزش افزوده شرکت های هواپیمایی عملا نباید این شرکت ها افزایش قیمتی در بلیت هواپیما اعمال کنند.

- معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی ضمن اعلام اینکه قند و شکر در قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده مشمول این مالیات شده اند، گفت: با پرداخت 9 درصد مالیات برارزش افزوده شرکت های هواپیمایی عملا نباید این شرکت ها افزایش قیمتی در بلیت هواپیما اعمال کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مسیحی در جمع خبرنگاران درباره اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده از 13 دی ماه سال جاری گفت: در قانون جدید سعی شده است تا فرآیند بار مالی از فعالان اقتصادی در طول زنجیره ایجاد ارزش به مصرف کنندگان نهایی تسهیل شود.

حمایت از تولید و امکان استرداد مالیات بر ارزش افزوده ماشین آلات تولید که مهم ترین بخش هزینه و سرمایه تولید محسوب می شود، در این قانون دیده شده است.

وی افزود: همچنین، برای اشخاص حقوقی نیز امکان استفاده از اعتبار مالیاتی و استرداد مالیاتی برای آن ها قبل از بهره برداری نیز فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف معافیت مالیاتی قند و شکر/ قیمت بلیت هواپیما نباید زیاد شود

حذف معافیت مالیاتی قند و شکر/ قیمت بلیت هواپیما نباید زیاد شود