مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:152021-12-29اقتصادي

رییس بسیج اساتید تهران: مراکز علمی و پژوهشی برای حل مشکلات جامعه راهکار بدهند


باید تدبیری اندیشیده شود تا مراکز علمی و پژوهشی تشویق به حل مسائل و مشکلات جامعه شوند و این در صورتی محقق می شود که شاخص اصلی رتبه بندی مراکز علمی بر اساس میزان کارآمدیشان در حل مسائل کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جلیل دارا رییس برخوردارند اما تا زمانی که زمینه بهره برداری مناسب از این تولیدات علمی در رفع مشکلات داخلی کشور فراهم نشود و فرایند تولید علم در کشور بر مدار رفع نیازهای جامعه نباشد هرگز نمی توان انتظار داشت مسیرهای پیشرفت هموار گردد.

بنابراین در سیاست گذاری ها و روندهای ارتقای مراکز علمی و حتی ارتقای مدارج علمی اساتید ضروریست شاخص میزان کارآمدی در حل مسائل کشور پر رنگ تر شود دکتر  زهرا رنجبر رییس پژوهشگاه  رنگ نیز عنوان کرد:  پژوهشگاه رنگ این آمادگی را دارد در رویکرد حل المسئله ای همکاری های لازم را داشته باشد.

وی گفت:  پژوهشگاه رنگ جز پژوهشگاه های پیشتاز است و بر اساس رنکینگ های بین المللی (سایمگو) رتبه اول کشوری و چهارم را در خاورمیانه از بین مراکز پژوهشی کشور به دست آورده است.

در پایان مراسم  ضمن معرفی مهدی صفی به عنوان مسئول جدید کانون بسیج اساتید در پژوهشگاه رنگ از زحمات مریم عطایی فرد مسئول سابق این کانون تقدیر و تشکر به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بسیج اساتید تهران: مراکز علمی و پژوهشی برای حل مشکلات جامعه راهکار بدهند

رییس بسیج اساتید تهران: مراکز علمی و پژوهشی برای حل مشکلات جامعه راهکار بدهند