مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 13:352021-12-29اقتصادي

طرح جهش تولید مسکن برمبنای آمایش سرزمین باشد


کارشناسان در نشست ملاحظات آمایش در اجرای طرح جهش تولید و تأمین مسکن، بر استفاده از تجربه مسکن مهر و اولویت های سه گانه در مورد استقرار جمعیت تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری، نشست ملاحظات آمایش در اجرای طرح جهش تولید و تأمین مسکن برگزار شد.

در ابتدای این نشست تخصصی، ضمن بیان ارائه ­ای از محتوای سند ملی آمایش سرزمین در ارتباط با طرح تولید و تأمین مسکن، اولویت­های سه گانه­ ای را در خصوص استقرار جمعیت در پهنه سرزمین با توجه به ملاحظات آمایشی مطرح نمود.

در ادامه محمد مددی به عنوان نماینده سازمان نقشه­ برداری به ارائه گزارش کار این سازمان در مورد جایابی اولیه احداث واحدهای مسکونی در استان­های تهران و البرز پرداخت و بر لزوم همکاری بیشتر با مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری و امور مرتبط در سازمان برنامه و بودجه در خصوص این جایابی­ ها تأکید کرد.

علیرضا رحمت­ نیا نماینده امور آمایش سازمان برنامه و بودجه کشور، اجرایی سازی سند ملی آمایش سرزمین را از تدوین آن بسیار سنگین­ تر دانست و ادامه داد: باید تلاش شود منابع کشور صرف جذب جمعیت به کلان­شهرها نشود بلکه باید منابع در این خصوص به توسعه مناطق مرزی و حاشیه سواحل کشور اختصاص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جهش تولید مسکن برمبنای آمایش سرزمین باشد

طرح جهش تولید مسکن برمبنای آمایش سرزمین باشد