مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 16:002021-12-29حوادث

جزییات جدید حادثه خارج شدن قطار باری از ریل در سوادکوه


مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: 14 واگن قطار حامل بار دانه های روغنی و نهاده های دامی براثر خروج این قطار از ریل دچار خسارت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در بازدید از محل حادثه خارج شدن قطار باری در سوادکوه، اظهار کرد: ساعت دو بامداد امروز بود که قطار از مسیر تهران به مازندران در روستای جوارم از توابع شهرستان سوادکوه از ریل خارج شد.

وی افزود: براثر این حادثه 14 واگن این قطار حامل بار دانه های روغنی و نهاده های دامی دچار خسارت شدند.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه همکاران در اداره کل راه آهن شمال و دستگاه های اجرایی درحال تلاش هستند، اضافه کرد: درحال حاضر دو دستگاه بلدوزر، سه دستگاه لودر و دو دستگاه جرثقیل سنگین مشغول به کار هستند و تاکنون توانستند حدود 30 تا 40 متر ریل گذاری کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه احداث راه انحرافی و مسیر جدید برای برقراری راه ارتباطی درحال انجام است، تصریح کرد: در این صورت و ایجاد راه ارتباطی نسبت به انتقال واگن های خسارت دیده و اتحاذ تصمیمات لازم در این زمینه در دستور کار قرار می گیرد.

احمدی با اعلام اینکه علت این حادثه هنوز مشخص نشده است، گفت: در ارتباط با علت و میزان خسارت بررسی های لازم در حال انجام است و به محض مشخص ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید حادثه خارج شدن قطار باری از ریل در سوادکوه

جزییات جدید حادثه خارج شدن قطار باری از ریل در سوادکوه