مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1400 ساعت 20:352021-12-29سياسي

9 دی چگونه روز بصیرت نام گرفت؟/ چهار شاخصه مهم برای بصیرت افزایی


یک کارشناس مذهبی با اشاره به چهار شاخصه بصیرت افزایی و بصیرت بخشی گفت: از منظر قرآن کریم نیز سعادت و خوشبختی انسان در گرو بصیرت اوست و بینای واقعی کسی است که دارای بصیرت درونی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس 9 دی روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

ملت همیشه در صحنه در روز 9 دی با پشتیبانی به موقع از اسلام و ولایت ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان نشان دادند که بصیرت بالایی دارند و این اقدام به موقع آنها تحسین رهبر معظم انقلاب را برانگیخت و اینگونه 9 دی روز بصیرت نام گذاری شد.

به همین مناسبت با حجت الاسلام عبدالحمید فاطمی تبار کارشناس مذهبی به گفت وگو نشستیم و ابعاد و شاخصه های بصیرت افزایی و بصیرت بخشی را مرور کردیم.

فاطمی تبار بصیرت را اساس زندگی انسان ها دانست و گفت: بصیرت نوری است که موجب شناخت مسیر حق می شود تا انسان ها با پیمودن آن، به قرب الهی و کامیابی و سعادت هر دو جهان نائل شوند و ارزش و عظمت انسانی خودشان را پیدا کنند و هرگز در سختی ها و فتنه ها راه را گم نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی چگونه روز بصیرت نام گرفت؟/ چهار شاخصه مهم برای بصیرت افزایی

9 دی چگونه روز بصیرت نام گرفت؟/ چهار شاخصه مهم برای بصیرت افزایی