مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 06:452021-12-30سياسي

دشمن با موجودیت نظام اسلامی و اتحاد و بصیرت ملت ایران مخالف است


فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال غرب کشور گفت: دشمن با موجودیت نظام اسلامی و اتحاد و بصیرت موجود بین آحاد ملت ایران مخالف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده، امروز در همایش بصیرت و میثاق امت با ولایت در مسجد جامع مراغه افزود: از زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون، نظام استکباری با گفتمان انقلابی که برخواسته از اسلام ناب محمدی (ص)، دشمنی کرده است.

وی ادامه داد: سران شیطان بزرگ و استکبار جهانی از بصیرت و اتحاد ملتی هراس دارند که با نام امام حسین (ع) در ایام محرم و صفر از انقلاب اسلامی با جان و دل صیانت کردند.

وی اضافه کرد: اکنون نیز همرزمان شهیدان باکری و همت و حاج قاسم سلیمانی همانند رهبر معظم انقلاب در کنار امت اسلامی و ملت ایران لحظه ای از مبارزه با استکبار دست نکشیده اند.

دشمن با موجودیت نظام اسلامی و اتحاد و بصیرت ملت ایران مخالف است وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس، جوانان این مرز و بوم با غیرت و ایمان در دشوارترین شرایط در برابر توانمندی های دشمن بعثی قد علم کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای عاشورای سپاه در شمالغرب افزود: اکنون نیز شهدای مدافع حرم با مجاهدت و ایثار درس ایثار و شهادت دادند و الگویی برای جوانان غیور و بصیر ایران اسلامی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با موجودیت نظام اسلامی و اتحاد و بصیرت ملت ایران مخالف است

دشمن با موجودیت نظام اسلامی و اتحاد و بصیرت ملت ایران مخالف است