مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:252021-12-30سياسي

9 دی پیروزی جنگ روایت ها بود/ توجه به گفتمان انقلابی شهید سلیمانی


بسیاری معتقد هستند که خون شهیدان جریان ساز است و شهید سلیمانی و ایام الله 9دی می تواند بهترین نمونه از این موضوع باشد، شهیدی که تعریف جدیدی از انقلابی بودن ارائه کرد.

- - گروه استان ها: ایام فاطمی، بصیرت افزایی و شهادت شهید سلیمانی تقارنی زیبا با هم پیدا کرده اند آن هم در سالی حساس که بیش از هر زمان دیگر مردم حضور استان سمنان حضور در صحنه ها را درک کرده اند مردمی ولایتمدار و شهیدپرور که همیشه حضورشان برای انقلاب اسلامی غنیمتی بوده است.

9 دی برای مردم استان سمنان حماسه ای با رنگ و بویی متفاوت است چرا که گردهمایی بزرگ این روز حماسه ساز در تهران با حضور متفاوت مردم این استان همراه شد و نمازجمعه معروف آن سال صحنه حضور کفن پوشان شاهرودی در صف اول بود آنانی که 400 کیلومتر با اتوبوس آمده بودند تا اعلام کنند همین حالا و همین جا حاضر هستند جان دهند.

جنگ همان جنگ است خطیب نمازجمعه آن روز تهران اما با ذکر نام این مردان کفن پوش از آنها حمایت کرد تا ولایتمداری برای مردم استان سمنان یک بار دیگر جلوه ای دیگر پیدا کند آن هم مردمی که سه هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده و با ولایتمداری بیگانه نیستند.

وقتی صحبت از شهادت و ایامی که منتهی به سالروز شهادت شهید سلیمانی می شود، نام مردم استان سمنان به عنوان سومین استانی که بیشترین شهید را تقدیم انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی پیروزی جنگ روایت ها بود/ توجه به گفتمان انقلابی شهید سلیمانی

9 دی پیروزی جنگ روایت ها بود/ توجه به گفتمان انقلابی شهید سلیمانی