مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 07:302021-12-30بين الملل

عملیات دستگیری صدام ساختگی بود


آمریکایی ها برای توجیه حمله شان به عراق و فریب اذهان عمومی در دنیا، ادعای دستگیری دیکتاتور سابق این عراق در حفره ای زیر زمین را صحنه سازی کردند.

- آمریکایی ها برای توجیه حمله شان به عراق و فریب اذهان عمومی در دنیا، ادعای دستگیری دیکتاتور سابق عراق در حفره ای زیر زمین را صحنه سازی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یک مترجم عراقی که در زمان یورش آمریکا به عراق برای ارتش این کشور کار می کرد، در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که گزارش هایی مبنی بر دستگیری صدام دیکتاتور سابق عراق توسط نیروهای آمریکایی و در حالی که در یک حفره زیر زمینی پنهان شده بود، ساختگی است.

وی که به دلایل امنیتی خواست نامش فاش نشود، در این باره گفت: پس از دستگیری او (صدام)، اوضاع به گونه ای صحنه سازی شد که دولت آمریکا به ریاست جورج بوش بتواند بدون آسیب از آن خارج شود تا ائتلافی که او علیه عراق ایجاد کرده بود شکست نخورد و اقتدار آمریکا به دلیل حمله به این کشور به بهانه داشتن سلاح های کشتار جمعی و تهدید قریب الوقوع صلح، ضربه نخورد.

مترجم مذکور تاکید کرد که می خواهد دنیا بداند که صدام در اتاق بود و به احتمال زیاد دشداشه (لباس سنتی عربی) به تن داشت و این تصور که او در زمان دستگیری در گودالی چمباتمه زده بود، ساختگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات دستگیری صدام ساختگی بود

عملیات دستگیری صدام ساختگی بود