مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 08:302021-12-30سياسي

جریان سازی مکتب شهید سلیمانی امری ضروری است


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت روایتگری مکتب نورانی شهید سلیمانی گفت: جریان سازی این مکتب در نظام اسلامی می تواند خون تازه ای در جامعه ایجاد کند.

- ، حجت الاسلام محمد قمی صبح پنجشنبه در مراسم اختتامیه دوره تربیت راوری مکتب سلیمانی در کرمان گفت: اینکه در دومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی شاهد این شور و شوق در جامعه هستیم نشان دهنده تأثیر گذاری این مکتب است.

وی تصریح کرد: باید در راستای جریان سازی مکتب سلیمانی سرمایه گذاری کنیم زیرا این جریان سازی هوای معنوی تازه ای را در جامعه ایجاد کرده است که باید تداوم یابد.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار طی سال ها خدمت در مسیر معرفی اسلام تلاش و مجاهدت کرد و شخصیت این شهید عظمت اسلام را به جهان و عالم نشان می دهد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: باید از خداوند بخواهیم ما را بیش از گذشته با سیره این شهید آشنا کند و لحظه لحظه عمرمان را در این مکتب و مسیر حرکت کنیم.

حجت الاسلام قمی با اشاره به برگزاری دوره روایتگری مکتب شهید سلیمانی در کرمان افزود: باید از دست اندرکاران این حرکت مطلوب قدردانی کنم زیرا تبلیغ در این مسیر اهمیت بالایی دارد و روایتگری مکتب اسلامی در جامعه ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان سازی مکتب شهید سلیمانی امری ضروری است

جریان سازی مکتب شهید سلیمانی امری ضروری است