مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 09:102021-12-30سياسي

مدیری که خود را نوکر مردم نمی داند لایق مدیریت نیست


رییس دانشگاه ولیعصر رفسنجان با اشاره به اینکه همه مدیرانی که به جایگاه مدیریت رسیده اند باید مدیون خون شهدا باشند و مردم داری را در اولویت قرار دهند، - تاکید کرد: مدیری که روحیه کار جهادی ندارد و از پشت میز مردم را مدیریت کند و خود را نوکر مردم نمی داند لایق مدیریت نیست، ما مدیون این مردم هستیم و باید بهترین خدمت را به آنها داشته باشیم.

رضا رنجبر کریمی صبح امروز در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دیماه در رفسنجان در میدان ابراهیم این شهر که با حضور اقشار مردم و مسئولان برگزار شد اظهار کرد: مردم رفسنجان همواره پیشقدم در راه ولایت و بصیرت هستند و همواره در صحنه های مختلف انقلاب نقش آفرینی کرده اند که این امر بسیار روشن بوده و این مهم قابل تقدیر است.

وی با اشاره به فتنه سال 88، افزود: در نهم دیماه سال 88 مردم در دفاع از ولایت به صحنه آمدند، پس از آنکه فتنه گران فضای کشور را غبار آلود کردند مردم به جوش آمدند و با بصیرت بساط فتنه را برچیدند.

وی خاطر نشان کرد: در یوم الله نهم دی 88 عده ای اخلال گر و فتنه گر فضا را غبارآلود کردند و دشمن زبانش دراز شد و به میدان آمد، دشمنی که مایوس و ضعیف شده بود جرات پیدا کرد و آن قضایا را در سال 88 رقم زد و به مجلس امام حسین(ع) و به ساحت مرجعیت توهین شد و شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی جایش را به جانم فدای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیری که خود را نوکر مردم نمی داند لایق مدیریت نیست

مدیری که خود را نوکر مردم نمی داند لایق مدیریت نیست