مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 10:302021-12-30ورزشي

صدرا از کمبود زیرساخت های ورزشی رنج می برد


رییس شورای شهر صدرا با اشاره به اینکه این شهر از کمبود زیرساخت های ورزشی رنج می برد، گفت: قابل قبول نیست که در یک شهر جدید امکانات ورزشی متناسب با نیاز شهروندان ایجاد نشده و این یکی از بزرگترین مشکلات شهر صدراست.

- خداکرم فیروزمند پنج شنبه 9 در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی ناظم فکور این شهر، بیان کرد: متاسفانه مدیران در سالهای گذشته نسبت به ایجاد اماکن ورزشی بی توجه بوده اند و علی رغم وجود زمینه های مناسب و ارزان، اقدامات قابل توجهی برای ساخت سالن و زمین های ورزشی انجام نشده ست.

رییس شورای شهر صدرا افزود: این شهر دارای جمعیت جوان و پویا است که برای پر کردن اوقات فراغت آنان و یا پرداختن به ورزش به صورت حرفه ای هیچگونه زیرساختی برای آنها تاکنون در نظر نگرفته شده است که می تواند باعث بروز آسیب های اجتماعی فراوانی شود و جوانان و نوجوانان به دلیل کمبود و حتی نبود امکانات ورزشی به ناچار به تفریحات ناسالم روی می آورند که نتایج و خطرات جبران ناپذیری را در پی دارد.

فیروزمند خاطرنشان کرد: شورای شهر وظیفه دارد به تمام امور مربوط به شهروندان و شهر به ویژه موضوعات فرهنگی و ورزشی توجه کند، از این رو جلسه ای با رییس نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهر صدرا و سرمربی تیم ملی فوتسال که تجربه بالایی در حوزه ورزش دارد، برگزار کردیم تا طرح های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرا از کمبود زیرساخت های ورزشی رنج می برد

صدرا از کمبود زیرساخت های ورزشی رنج می برد