مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 10:502021-12-30اقتصادي

دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری امضا کردند


تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی با هدف مشارکت طرفین در جهت توسعه و ارتقا انتشارات علمی منعقد شد.

- به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی صبح امروز (پنجشنبه 9 دی ماه) با حضور در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی از آخرین دستاوردهای پژوهشی و فناورانه جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، دامپروری، نفت، گاز، پتروشیمی، نمونه دکل های نفتی و… بازدید کرد.

در جریان این بازدید که دکتر محمد علی اکبری مشاور رییس دانشگاه در امور پژوهشی و مجری طرح پایش آزاد نیز حضور داشت، تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی با هدف مشارکت طرفین در جهت توسعه و ارتقا انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور از طریق ایجاد، استقرار و توسعه پلتفرم سکوی نشر دانش (سند) به امضای دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی رسید.

استقرار چرخه مدیریت دانش و ارتقا آن در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی ، بهبود رتبه های بین المللی نشریات دانشگاه آزاد اسلامی در نظام های رتبه بندی بین المللی ، بهبود چرخه اقتصاد نشر مجلات علمی ، ایجاد بستر لازم به منظور تبادل داده ها و اطلاعات علمی در فضای مجازی و استفاده مطلوب از ظرفیت های نرم افزاری و سخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه آزاد اسلامی و جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری امضا کردند