مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 11:152021-12-30سياسي

روایت حبیب، روز بصیرت در قرچک به اجرای نمایش پرداخت


هم زمان با روز بصیرت افزایی ملت ایران کاروان هنری روایت حبیب برای اولین بار در استان تهران و شهرستان قرچک به اجرای نمایش پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از قرچک، هم زمان با 9 دی روز بصیرت و بصیرت افزایی و در آستانه سالگرد شهادت سید الشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مردم ولایت مدار و انقلابی شهرستان قرچک با تجمع در مقابل مصلی بزرگ شهرستان با آرمانهای ولایت و رهبری تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در مراسم روایت حبیب که هم زمان با روز بصیرت افزایی مردم شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: گرامی می داریم نام و یاد سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همچنین شاگرد مکتب حاج قاسم سفیر شهید مجاهد حاج حسن ایرلو را که به درجه رفیع شهادت نایل آمدند، مردم ولایت مدار شهرستان قرچک با حضور در این مراسم با امام دیروز و رهبر فرزانه امروز تجدید میثاق کردند.

وی گفت: شهدای دفاع مقدس با جانفشانی و نثار جان خود این انقلاب را تقدیم ما کردند، شهدای فاطمیون و مدافع حرم راهرو شهدای 8 سال دفاع مقدس هستند که در دفاع از حرم  حضرت و به طور غریبانه به دست تکفیری ها و داعشی ها به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت حبیب، روز بصیرت در قرچک به اجرای نمایش پرداخت

روایت حبیب، روز بصیرت در قرچک به اجرای نمایش پرداخت