مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 13:402021-12-30حوادث

ضرورت اجرایی شدن الزامات خودایمنی بناهای بلندمرتبه


تهیه طرحهای جامع کاهش خطرپذیری در برابر آتش سوزی و اجرایی شدن الزامات خود ایمنی بناهای بلند مرتبه در دستور کارشهرداری ها قرار گیرد.

- به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهدی جمالی نژاد که صبح پنج شنبه نهم دی بصورت ویدیوکنفرانس در جمع مدیران عامل سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ها سخن می گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: توجه کارشناسی به ضوابط و الزامات ایمنی در ساختمان و همینطور برنامه ریزی برای شهرسازی اصولی، در پیشگیری از بروز حوادث و کاهش هزینه های عملیاتی آتش نشانی بسیار موثر است، و سازمان های آتش نشانی می بایست برنامه ریزی مناسب دراین خصوص داشته باشند.

وی اضافه کرد: وزارت کشور در حوزه قوانین و ضوابط، لایحه مدیریت آتش نشانی شهری و روستایی را تقدیم دولت کرده که در کمیسیون اجتماعی دولت در حال بررسی است.

معاون عمرانی وزیر کشور در ادامه تصریح کرد: مساله اصلی در ایمنی ساختمانها و تأسیسات شهری خود ایمنی بناها می باشد، به گونه ای که تاب آوری ساختمانها را در برابر آتش سوزی ارتقا می بخشد و خسارات مالی و جانی را به حداقل برساند و این موضوع باید در اولویت کاری شهرداری ها و سازمان های آتش نشانی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اجرایی شدن الزامات خودایمنی بناهای بلندمرتبه

ضرورت اجرایی شدن الزامات خودایمنی بناهای بلندمرتبه