مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 14:152021-12-30سياسي

توسعه گازرسانی به مناطق محروم چالدران در دستور کار قرار گیرد


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به قرار گرفتن چالدران در یک بن بست ارتباطی افزود: این شهرستان با استفاده از ابزارهایی نظیر قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال غرب _جنوب شرق و همچنین بازگشایی مرز با ترکیه از این بن بست خارج خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به قرار گرفتن چالدران در یک بن بست ارتباطی افزود: این شهرستان با استفاده از ابزارهایی نظیر قرار گرفتن در مسیر کریدور شمال غرب _جنوب شرق و همچنین بازگشایی مرز با ترکیه از این بن بست خارج خواهد شد.

محمدصادق معتمدیان امروز 9 دی با سفر به چالدران با حضور در مراسم گرامیداشت 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در جمع مردم آواجیق چالدران با گرامیداشت سالروز حماسه مردم ایران اسلامی در دفاع از حریم ولایت تصریح کرد : مردم ایران اسلامی با هوشیاری و بصیرت توطئه های دشمنان را خنثی و در تمامی عرصه های دفاع از آرمانهای مقدس نظام انقلاب اسلامی و حریم ولایت آماده و استوارند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به موقعیت جغرافیایی چالدران گفت: این شهرستان نظیر دیگر شهرهای آذربایجان غربی، دارای 144 کیلومتر مرز مشترک با ترکیه است که از این ظرفیت برای توسعه آبادانی و افزایش درآمد مردم منطقه باید بهره برداری شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گازرسانی به مناطق محروم چالدران در دستور کار قرار گیرد

توسعه گازرسانی به مناطق محروم چالدران در دستور کار قرار گیرد