مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1400 ساعت 17:352021-12-30ورزشي

نمایشگاه توانمندی های کارآفرینی و اشتغال کمیته امداد استان قم برگزار شد


مدیرکل کمیته امداد استان قم از برگزاری نمایشگاه دو روزه توانمندی های کارآفرینی و اشتغال مددجویان این نهاد  با حضور مشاغل ویژه روستایی، دانش بنیان وخانگی، - ایسنا/قم مدیرکل کمیته امداد استان قم از برگزاری نمایشگاه دو روزه توانمندی های کارآفرینی و اشتغال مددجویان این نهاد  با حضور مشاغل ویژه روستایی، دانش بنیان وخانگی، به مدت دو روز در ورزشگاه شهدا شهرستان کهک خبر داد.

محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم بیان کرد: شهرستان تازه تاسیس کهک با داشتن ظرفیت های بالای اشتغال به ویژه در روستاهای آن، در کارآفرینی سرآمد است و این رزمایش اشتغال با برگزاری نمایشگاه مربوط به دستاوردهای اشتغال خانواده های تحت حمایت این نهاد بیانگر این موضوع است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به همت امدادگران این نهاد و با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و فرمانداری شهرستان کهک برگزار شد تصریح کرد: در این نمایشگاه 18 راهبر شغلی و کارآفرین که هم اکنون طرح فعال اشتغال دارند، شرکت کرده اند.

مسعودیان راد با بیان اینکه هر کدام از 18 روستای این شهرستان می توانند قطب یک محصول در کشور باشند اظهار کرد: تولید کنندگان انواع پوشاک و محصولات حجاب، سیسمونی و مصنوعات چوبی، فرش، نمدگری، نخ ریسی، تراش سنگ های زینتی، پرندگان و ماهی های ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه توانمندی های کارآفرینی و اشتغال کمیته امداد استان قم برگزار شد

نمایشگاه توانمندی های کارآفرینی و اشتغال کمیته امداد استان قم برگزار شد