مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 09:002021-12-31سياسي

بارش کم سابقه تگرگ در باغان/ تاسیسات عمومی و مزارع خسارت دیدند


بخشدار شنبه و طسوج از بارش کم سابقه تگرگ در باغان خبر داد و گفت: خسارت هایی به بعضی تأسیسات و منازل برخی اهالی روستا و همچنین مزارع وارد شده است.

- اظهار داشت: در پی بارش شدید تگرگ و باران در روستای باغان، ضمن بازدید میدانی، با تشکیل جلسه شبانه مدیریت بحران از نزدیک بر وضعیت امداد رسانی نظارت و پیگیری های لازم برای حضور اکیپ های دستگاه های مرتبط انجام شد.

وی با تقدیر از همکاری مردم با اعضای ستاد بحران روستا، اقدامات صورت گرفته اولیه را قابل قبول دانست و افزود: در پی بارش تگرگ در روستا خسارت هایی به بعضی تأسیسات و منازل برخی اهالی روستا و همچنین مزارع وارد شده است.

بخشدار شنبه و طسوج بیان کرد: در نخستین اقدام با حضور اکیپ تعمیرات برق بخش به دنبال وصل برق کامل روستا که باعث قطع برق روستای کردلان نیز شده است هستیم و امیدواریم در کمترین زمان ممکن برق هر دو روستا به طور کامل وارد مدار و برقرار شود.

وی افزود: خوشبختانه تاکنون گزارشی از خسارت جسمی و بدنی در پی این بارش ها به اهالی نداشته ایم ولی متأسفانه در کنار خسارت به تأسیسات و برخی منازل، بر اساس بررسی و برآوردهای اولیه خسارت به مزارع قابل ملاحظه بوده است که با حضور کارشناسان بررسی دقیق از میزان این خسارت ها صورت خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش کم سابقه تگرگ در باغان/ تاسیسات عمومی و مزارع خسارت دیدند

بارش کم سابقه تگرگ در باغان/ تاسیسات عمومی و مزارع خسارت دیدند