مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 10:002021-12-31سياسي

رفع مشکلات حاشیه ورامین نیازمند عزم جهادی است


امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر رسیدگی دولت و مجلس به مشکلات اقتصادی مردم گفت: رفع مشکلات حاشیه ورامین نیازمند عزم جهادی است.

- ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: ممکن است، انتقاد و گلایه از افراد و جریانات داشته باشیم، اما مراقب باشیم از قطار انقلاب پیاده شویم.

وی با بیان اینکه 10 دی ماه سالروز شهادت سه تن از جوانان ورامین است، گفت: دشت ورامین افتخار دارد، که چنین جوانانی را در دامان خود پرورش داده است، 10 دی ماه روزی تاریخی و ماندگار است، در آن روز در ورامین غوغایی بود، بسیاری از انقلابیون را شکنجه کردند، تا ندای حق طلبی مردم خاموش شود، اما به لطف خداوند خون این شهدا ثمر داد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

محمودی افزود: مردم ورامین در 9 و 10 دی 88 نیز برای پایان فتنه آمریکایی صهیونیستی به میدان آمدند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه 9 دی روز ولایتمداری و خنثی سازی توطئه ها است، گفت: روح ولایتمداری ضامن بقای انقلاب است.

خطیب نماز جمعه ورامین به برخی از گلایه های خانواده های شهدا به قبور و گلزار شهدای حسین رضا اشاره و اضافه کرد: از فرماندار محترم درخواست فعال کردن شورای ایثار و شهادت و برنامه ریزی برای دغدغه های مربوط به این حوزه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات حاشیه ورامین نیازمند عزم جهادی است

رفع مشکلات حاشیه ورامین نیازمند عزم جهادی است