مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 10:552021-12-31سياسي

مکتب حاج قاسم مکتبی کادرساز در سطح جهان است


مکتب حاج قاسم فقط ایرانی نیست بلکه مکتبی کادرساز و ایرانی، اسلامی، جهانی است که تمام دنیا در حال برقراری ارتباط با این مکتب هستند.

- ایسنا/خراسان جنوبی همرزم سردار شهید سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم فقط ایرانی نیست بلکه مکتبی کادرساز و ایرانی، اسلامی، جهانی است که تمام دنیا در حال برقراری ارتباط با این مکتب هستند.

سردار عظیم ابراهیم پور شامگاه پنجشنبه 9 دی در آیین گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در حسینیه جماران بیرجند افزود: معتقدم نامگذاری مکتب حاج قاسم توسط مقام معظم رهبری صرفا یک مکتب دینی نیست بلکه مکتب دینی انقلابی کادرساز برای ظهور حضرت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: اگر می خواهیم مکتب شهید سلیمانی را بررسی کنیم باید ریشه ها و مبانی مکتب سردار را مورد توجه قرار دهیم.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه از بدو خلقت آدم (ع) جبهه حق و باطل تشکیل شد اظهار داشت: از آن زمان بدون وقفه جبهه باطل در مقابل ما تشدید شد و در پیام قطعنامه امام راحل هم آمده جنگ ما جنگ حق و باطل بود یعنی اساسا وجود اعتبار ما در مقابله با باطل تعریف شده است.

وی با اشاره به اینکه علمدار جبهه حق و باطل تنها دو مکتب است گفت: جبهه حق، اسلام ناب و جبهه باطل، یهود یا صهیونیسم است که در این دو جبهه نزاع بدون تعارف جدی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم مکتبی کادرساز در سطح جهان است

مکتب حاج قاسم مکتبی کادرساز در سطح جهان است