مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 12:352021-12-31سياسي

پرتاب موفق ماهواره بر سیمرغ افتخار بزرگی برای ایران است


امام جمعه زیراب سوادکوه باتوجه به واکنش آمریکا به پرتاب موفق ماهواره بر سیمرغ ایران، گفت: اگرچه سختی های زیادی وجود دارد اما این افتخار بزرگی برای ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت الاسلام محمدزمان رضایی امام جمعه شهرستان سوادکوه (بخش زیراب) در خطبه های نمازجمعه درمورد اهمیت عمر و زمان حیات، گفت: باید لحظات عمر را مغتنم بشماریم و طبق آموزه های دینی و قرآنی، اگر عمر در مسیر خدا صرف شود، انسان سود سرشاری می برد.

وی افزود: قرآن مجید، دنیا را بازار می داند و بازاری که عده ای عمر و حیات مادی خود را می فروشند و آخرت را بدست می آورند و البته این به معنای ترک دنیا نیست، چراکه انسان موجود مادی است و بزرگترین چیزی که قرآن و دین برای انسان مومن می خواهد، عزت نفس است.

خطیب نمازجمعه زیراب سوادکوه با بیان اینکه طبق روایات و قرآن، ضرر عمر قابل جبران نیست، اظهارداشت: هر ضرری قابل جبران است، مگر ضرر عمر و انسان نمی تواند عمری که از دست داده را جبران کند و انسان در دوران جوانی ساخته می شود وگرنه در پیری و میانسالی، چیزی نمی تواند بدست آورد.

رضایی با اشاره به کلام شهید استاد مطهری درمورد اعمال انسان، خاطرنشان کرد: شهید مطهری در کلامش گفته اگر کسی کار را برای خود انجام دهد نفس پرستی، اگر برای مردم انجام دهد برای تعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب موفق ماهواره بر سیمرغ افتخار بزرگی برای ایران است

پرتاب موفق ماهواره بر سیمرغ افتخار بزرگی برای ایران است