مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1400 ساعت 23:002021-12-31اقتصادي

رسانه های بی هویتی که فقط یارانه می گیرند


بیژن مقدم اطلاعیه اخیر معاونت مطبوعاتی درباره ساماندهی رسانه ها را در راستای اجرای قانونی قدیمی می داند و تاکید می کند: «هر کاری در جهت اجرای قانون باشد خوب است.

- بیژن مقدم اطلاعیه اخیر معاونت مطبوعاتی درباره ساماندهی رسانه ها را در راستای اجرای قانونی قدیمی می داند و تاکید می کند: هر کاری در جهت اجرای قانون باشد خوب است.

او می گوید هر کاری قواعدی دارد و رسانه ها هم باید قواعد کار رسانه ای را رعایت کنند.

در هفته های اخیر معاونت مطبوعاتی درباره ی شرایط تخصیص آگهی های دولتی و یارانه های نقدی به رسانه ها، اطلاعیه ای را منتشر کرده است.

طبق این اطلاعیه، مدیران مسئول رسانه ها ـ ازجمله روزنامه ها، دیگر نشریه ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ـ ملزم شده اند که کُد کارگاهی و نام صاحب کارگاه را در بخش مالی و بیمه ای حساب کاربری خود در سامانه ی جامع رسانه ها بارگذاری کنند.

بدین منظور ایسنا با چند تن از صاحبان رسانه های مجازی و مکتوب گفت وگو کرده و به عنوان مخاطب هدفِ اطلاعیه اخیر معاونت مطبوعاتی، نظر آن ها را درباره این اطلاعیه و کارآمدی آن در فضای رسانه ای کشور، جویا شده است.

بیژن مقدم ـ مدیر مسوول سایت خبری تحلیلی الف ـ درباره اطلاعیه اخیر معاونت مطبوعاتی به ایسنا گفت: این اطلاعیه چهارچوب اجرای قانون است و قانون جدیدی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های بی هویتی که فقط یارانه می گیرند

رسانه های بی هویتی که فقط یارانه می گیرند