رسانه های بی هویتی که فقط یارانه می گیرندبیژن مقدم اطلاعیه اخیر معاونت مطبوعاتی درباره ساماندهی رسانه ها را در راستای اجرای قانونی قدیمی می داند و تاکید می کند: «هر کاری در جهت اجرای قانون باشد خوب است. - بیژن مقدم اطلاعیه اخیر معاونت مطبوعاتی درباره ساماندهی رسانه ها را در راستای اجرای قانونی قدیمی می داند و تاکید می کند: هر کاری در جهت اجرای قانون باشد خوب است. او می گوید هر کاری قواعدی دارد و رسانه ها هم باید قواعد کار رسانه ای را رعایت کنند. در هفته های اخیر معاونت مطبوعاتی درباره ی شرایط تخصیص آگهی های دولتی و یارانه های نقدی به رسانه ها، اطلاعیه ای را منتشر کرده است. طبق این اطلاعیه، مدیران مسئول رسانه ها ـ ازجمله روزنامه ها، دیگر نشریه ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری ـ ملزم شده اند که کُد کارگاهی و نام صاحب کارگاه را در بخش مالی و بیمه ای حساب کاربری خود در سامانه ی جامع رسانه ها بارگذاری کنند. بدین منظور ایسنا با چند تن از صاحبان رسانه های مجازی و مکتوب گفت وگو کرده و به عنوان مخاطب هدفِ اطلاعیه اخیر معاونت مطبوعاتی، نظر آن ها را درباره این اطلاعیه و کارآمدی آن در فضای رسانه ای کشور، جویا شده است. بیژن مقدم ـ مدیر مسوول سایت خبری تحلیلی الف ـ درباره اطلاعیه اخیر معاونت مطبوعاتی به ایسنا گفت: این اطلاعیه چهارچوب اجرای قانون است و قانون جدیدی نیست. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |