مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 05:552022-01-01سياسي

تفاهم نامه هایی که در جریان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی منعقد شدند


نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی از تاریخ 5 لغایت 9 دی ماه 1400 در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار شد و در حاشیه بازدید مسئولان از این نمایشگاه، - نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی از تاریخ 5 لغایت 9 دی ماه 1400 در مرکز نمایشگاهی بوستان گفتگو برگزار شد و در حاشیه بازدید مسئولان از این نمایشگاه، تفاهم نامه های متعددی منعقد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی روز یکشنبه 5 دی ماه با حضور دکتر محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی به صورت رسمی افتتاح شد.

در مدت 5 روز برگزاری این نمایشگاه، مسئولان و مقامات مختلفی از نمایشگاه بازدید کردند و در حاشیه این بازدیدها، تفاهم نامه های همکاری مشترکی نیز منعقد شد.

امضای تفاهم نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و مرکز پژوهش های مجلس یکشنبه 5 دی ماه و همزمان با نخستین روز برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی، تفاهم نامه همکاری مشترک میان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و جهاد دانشگاهی به امضای دکتر بابک نگاه داری، رییس مرکز پژوهش های مجلس و دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی رسید.

هدف از امضای این تفاهمنامه، توسعه همکاری ها میان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و جهاد دانشگاهی در راستای تحقق اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه هایی که در جریان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی منعقد شدند

تفاهم نامه هایی که در جریان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی منعقد شدند