مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 06:502022-01-01فرهنگي

اکران مستند «قاسم» در سینما فلسطین همدان


مدیر سینماهای موسسه بهمن سبز در همدان گفت: همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی مستند «قاسم» همزمان با سراسر کشور در همدان اکران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مستند قاسم در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

این مستند که محصول مرکز مستند حقیقت است نگاهی متفاوت به زندگی این قهرمان ملی و الگوی مقاومت دارد که به تهیه کنندگی مرتضی شعبانی، کارگردانی مهدی فارسی و نویسندگی محمدرضا ابوالحسنی است.

مستند قاسم قرار است روز دوشنبه 13 دی ماه در سینماهای سراسر ایران به صورت رایگان نمایش داده شود که علاقمندان برای تماشای این مستند و تهیه بلیت رایگان باید به سامانه سمفا samfaa.

ir مراجعه کنند.

در همین راستا مدیر سینما های موسسه بهمن سبز همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مستند قاسم همزمان لا سراسر کشور روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در یک سانس و به صورت رایگان اکران خواهد شد.

سعید شرفی بیان کرد: این مستند در روز 13 دی ماه در سینما فلسطین همدان و بهمن ملایر پخش خواهد شد که تماشای آن فقط را ثبت نام در سامانه سمفا samfaa.

ir خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در روزهای 12 و 13 دی ماه فیلم سینمایی به وقت شام در چهار  سانس س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران مستند «قاسم» در سینما فلسطین همدان

اکران مستند «قاسم» در سینما فلسطین همدان