مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:102022-01-01فرهنگي

معرفی کتاب از رباط آسمان ازلی تا کوچه باغ های شیراز


رباط آسمان ازلی تا کوچه باغ های شیراز به عنوان بیست و هشتمین اثر دکتر محمدرضا خالصی، نویسنده و پژوهشگر شیراز، منتشر شده است.

- معرفی کتاب "از رباط آسمان ازلی تا کوچه باغ های شیراز" ایسنا/فارس "رباط آسمان ازلی تا کوچه باغ های شیراز" به عنوان بیست و هشتمین اثر دکتر محمدرضا خالصی، نویسنده و پژوهشگر شیراز، منتشر شده است.

کتابِ از رباطِ آسمان ازلی تا کوچه باغ های شیراز مدخلی بر هستی شناختی عشق در قرن چهارم هجری، است و در قالب 2 جلد و در 1200 صفحه، تالیف شده که با سخنی از روزبهان بقلی شیرازی آغاز می شود.

لابد ناگهان این صوفی از رباط آسمان ازل به بازار ابتلاء در کوچه های شیراز برآمد و نام کتاب نیز چنان که مشهودست از این فراز سخنِ روزبهان به وام گرفته شده و به اندیشمندانِ گم نام شیراز که زیرِ خاک بی مهری ها خفته اند پیشکش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نویسنده در مقدمه این کتاب نوشته است: مجموعه ای که هم اینک پیش روی شماست حاصلِ سال ها پژوهش و تحقیق و تدقیق است ، و البته برخی از قسمت های آن نیز طی سال ها ، ذیلِ عنوانِ مکتبِ عرفانی شیراز در تالارِ حافظِ شیراز به صورت ماهانه، برای علاقمندان بیان شده است.

این نویسنده داده که کتابِ مکتبِ عرفانی شیراز پس از این منتشر خواهد شد و در آن جا مُستَدَل و مُدَلَّل و مُبَرهَن به این بخشِ گُم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی کتاب از رباط آسمان ازلی تا کوچه باغ های شیراز

معرفی کتاب از رباط آسمان ازلی تا کوچه باغ های شیراز