مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 09:152022-01-01سياسي

ترس دشمن از شهید سلیمانی بیش از زمان حیات ایشان است


فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: حاج قاسم از خدا خواسته بود شهادت او را به گونه ای قرار دهد که بیشترین تأثیرگذاری را در دنیا داشته باشد و امروز می بینیم که راه حاج قاسم راه روشن و شهادت وی بیشتر از زمان حیات دنیوی او اثرگذار بود و ترس دشمنان را بیشتر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی محمد اکبری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت ایام دهه بصیرت و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیش از 800 عنوان برنامه توسط سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) در استان اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با تشریح وقایع دی ماه 1388 ادامه داد: بسیاری از معاندین و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای مقاصد شوم خود در صدد کم رنگ کردن حماسه 9 دی هستند که نباید اجازه داد به مقاصد خود برسند و هوشیاری و بصیرت مردم در سال 88 باید به نسل های بعدی منتقل شود.

وی با اشاره به نزدیک بودن دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در هفته جاری برنامه های متعددی برای بزرگداشت یاد و خاطره این سردار عزیز توسط مجموعه سپاه استان برنامه ریزی شده است.

اولین اردوی راهیان نور به کرمان توسط بسیجیان چهارمحال و بختیاری اکبری با توصیف برخی از محاسن اخلاقی سردار شهید سلیمانی از جمله ولایت مداری،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترس دشمن از شهید سلیمانی بیش از زمان حیات ایشان است

ترس دشمن از شهید سلیمانی بیش از زمان حیات ایشان است