مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:152022-01-01سياسي

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا: طراحان فتنه از خود سند باقی نمی گذارند


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: طراحان فتنه از خود سند باقی نمی گذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا ظهر امروز(شنبه) در جمع کارکنان وزارت کشور در نمازخانه این وزارتخانه اظهار داشت: اختلاف ما با دنیای غرب بر سر  چیست و دیدگاه اسلامی و بعثت و امامت جه تفاوتی دارد و جمهوری اسلامی ایران مُبَشّر چه منطقی بوده است؟ وی با تاکید بر اینکه اختلافی بین مردم دنیا در اینکه بشر نیازمند قانون و رهبری هست، وجود ندارد جز آنارشیست ها و خوارج نهروان گفت: سوال بعدی این است که آیا بشر هر قانون و رهبری را مطالبه می کند یا نه.

اگر از تک تک شهروندان جامعه امروزی سوال کنیم، می گویند من هر قانونی را نمی خواهم بلکه قانون کامل و جامع و همچنین رهبری مطلوب میخواهم که تجسم همه کمالات باشد.

حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه قانون کامل شرایط زیادی دارد ولی دو شرط بسیار مهم است که شرط اول فرازمانی و فرامکانی بودن است، گفت: شرط دوم این است که قانون باید از خطا و اشتباه مصونیت داشته باشد.

  وی افزود: اختلاف ما با غرب بر سر نحوه دستیابی قانون کامل و رهبری مطلوب است و مدل آنها صندوق رای و مدل اسلام تدبیر ذات ربوبی هست و خداوند رهبر را انتخاب می کند و مردم به آن قدرت می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا: طراحان فتنه از خود سند باقی نمی گذارند

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا: طراحان فتنه از خود سند باقی نمی گذارند