مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 11:352022-01-01سياسي

مینو محرز: هنوز هم از واکسن برکت دفاع می کنم/ ترجیح دادم مدتی مصاحبه نکنم


شخصا طی 45 سال کار طبابت آن قدر جواز فوت صادر نکرده بودم که در آن ایام انجام دادم، بدترین تجربه بود و متاسفانه فوتی های زیادی داشتیم، با توجه به آن میزان از ابتلا، - شخصا طی 45 سال کار طبابت آن قدر جواز فوت صادر نکرده بودم که در آن ایام انجام دادم، بدترین تجربه بود و متاسفانه فوتی های زیادی داشتیم، با توجه به آن میزان از ابتلا، در حال حاضر آمارها پایین است.

مینو محرز، متخصص عفونی و از مسئولان ارزیابی علمی واکسن برکت می گوید: هنوز هم از واکسن برکت دفاع می کنم.

علی رغم اینکه مدت ها به شکل جدی با رسانه ها درباره ویروس کرونا و آخرین اخبار ساخت واکسن ایرانی کرونا گفت وگو می کرد اما مدتی بود که سکوت اختیار کرده بود.

مینو محرز، متخصص بیماری های عفونی و از مسئولان ارزیابی علمی واکسن برکت درباره دلایل سکونتش، به فشار سنگین کاری در طول پیک پنجم کرونا و برخورد برخی از رسانه ها اشاره می کند.

او همچنان از مدافعان سرسخت واکسن کروناست و درباره آینده کووید نگرانی های جدی دارد و از مهم ترین توصیه اش به مردم استفاده از ماسک و رعایت سایر پروتکل های بهداشتی است.

گفت وگوی خبرآنلاین با دکتر محرز را بخوانید: *مدتی بود از شما خبری نبود، با رسانه ها گفت وگو نداشتید و در سکوت بودید؟ روحیه ام مناسب نبود، از یک طرف آمار مرگ و میرها در پیک پنجم بسیار با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مینو محرز: هنوز هم از واکسن برکت دفاع می کنم/ ترجیح دادم مدتی مصاحبه نکنم

مینو محرز: هنوز هم از واکسن برکت دفاع می کنم/ ترجیح دادم مدتی مصاحبه نکنم