مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 12:452022-01-01سياسي

زنگ خطر ابتلا به کرونا در استان مرکزی مجدد به صدا درآمد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه هفته جاری میزان ابتلا در 6 شهرستان استان مرکزی بالا رفته است، گفت: زنگ خطر کرونا مجدد به صدا درآمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان وجود ندارد و فرماندار باید شخصاً در جلسات حاضر باشند.

وی ادامه داد: متأسفانه هنوز صدور احکام سمن ها از سوی فرمانداری اراک برای بازرسی کرونا صورت نگرفته و چنانچه تا 48 ساعت دیگر احکام فعالیت بازرسی سمن ها از سوی فرمانداری اراک صادر نشود شخصاً امضا می کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: امروز نمی شود با حضور صرف در دفتر کار و برگزاری جلسه امور را پیش برد، بلکه باید در خط مقدم و میدان عمل حضور داشت.

اکرمی گفت: اگر خواهان جامعه ای موفق و عاری از مشکلات باشیم باید نوع مدیریت به شکل مدیریت شهید سلیمانی باشد و اگر همه مدیران به مانند این شهید بزرگ کار کنند 90 درصد مشکلات کشور و استان حل می شود.

وی ادامه داد: رییس جمهوری در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی دستور ویژه داد و باید همگان برای مدیریت بهتر بیماری نسبت به این طرح توجه کنیم و از طرفی واکسیناسیون اتباع مجاز و غیرمجاز باید به دقت انجام گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به تأکیدات امروز ستاد ملی کرونا درخصوص واکسیناسیون دز سوم، گفت: در استان مرکزی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر ابتلا به کرونا در استان مرکزی مجدد به صدا درآمد

زنگ خطر ابتلا به کرونا در استان مرکزی مجدد به صدا درآمد