مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 16:002022-01-01پزشكي

قطعا تاکنون اومیکرون وارد خوزستان شده است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به اینکه تنها از یک درصد موارد قطعی ابتلاء تست شناسایی اومیکرون گرفته می شود قطعاً اومیکرون وارد خوزستان شده است - اهواز- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به اینکه تنها از یک درصد موارد قطعی ابتلا تست شناسایی امیکرون گرفته می شود قطعاً امیکرون وارد خوزستان شده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازاظهار کرد: در هفته گذشته موارد ابتلاء و بستری بیماران کرونایی در خوزستان نسبت به هفته قبل تغییر عمده ای نداشته و تعداد بیماران نیازمند تست نیز از 900 نفر به 750 نفر رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته گذشته روزانه 15 - 25 مورد مثبت، پنج مورد بستری و صفر تا دو مورد فوتی کرونایی در خوزستان گزارش شده افزود: با توجه بروز سویه اُمیکرون در کشور شرایط شکننده شده و باید مراقبت کنیم تا ساده انگاری در استان ایجاد نشود.

سرمست شوشتری با اشاره به اینکه تاکنون موردی از ابتلاء به اومیکرون در خوزستان ثبت نشده عنوان کرد: با توجه به اینکه تنها از یک درصد موارد قطعی ابتلاء تست شناسایی اومیکرون گرفته می شود قطعاً اومیکرون وارد خوزستان شده است که پروتکل های بهداشتی باید سختگیرانه اجرا شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص وضعیت واکسیناسیون کرونا در خوزستان بیان کرد: در حال حاضر پوشش نوبت اول واکسیناسیون در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعا تاکنون اومیکرون وارد خوزستان شده است

قطعا تاکنون اومیکرون وارد خوزستان شده است