مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1400 ساعت 17:502022-01-01سياسي

تامین آب شرب 128 روستا در مازندران در طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)


مدیرعامل شرکت آبفای مازندران،از انعقاد قرارداد 330 میلیارد تومانی با حوزه محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حوزه تامین آب شرب خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان جویبار، بهزاد برارزاده عصر امروز در همایش میز خدمت منطقه پهناب جویبار با بیان اینکه مازندران تنها 12 درصد آب های سطحی در استان استفاده می شود، اظهار کرد: تامین بیشتر آب شرب و کشاورزی مورد استفاده استان زیرزمینی است.

وی با بیان اینکه استان مازندران در سال 1400 شرایط سخت و دشواری داشته است، گفت: اگر نبود صبوری و همت مردم و وجود چاه های عمیق کشاورزی و همت سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا با ایجاد آب رسانی سیار، با تنش شدید آبی مواجه می شدیم.

مدیرعامل شرکت آبفای مازندران با اشاره به اینکه کاهش سطح استاتیک آب از شرق استان در حال شروع شدن است، افزود: با 740 حلقه چاه و بیش از 90 هزار چاه کشاورزی باید استان را مدیریت می کنیم.

برارزاده خاطر نشان کرد: در سال جاری برنامه های انتقال آب چپکرود از کیاکلا برای منطقه اشاره کرد و افزود: با این انتقال آب تا منطقه لاریم خدمات آب رسانی داده می شود.

برارزاده از دیگر برنامه های آب و فاضلاب را کار مطالعاتی تیم تحقیقات از خرم آباد و دولت آباد برشمرد و اظهار کرد:  برنامه داریم، در آینده بتوانیم آب سد شهید رجایی را هم به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب شرب 128 روستا در مازندران در طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)

تامین آب شرب 128 روستا در مازندران در طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)